måndag 23 november 2009

Prinsessan äter lunch

Idag bjuder jag på två bilder på min lilla prinsessa när hon äter sin lunch :-)
Den blev lite senare idag för hon sov ända till 10:15 i morse!!!
Hon var verkligen trött.
Men när hon vaknade var hon på ett strålande humör och var så där underbar som gör att det är värt att vara mamma.
För det är ju inte alltid det är så mysigt och underbart ;-)
Men så kommer stunderna som gör allt värt det!






Ps. På vänster sida av bilden ser man mina nya julgardiner som jag hängde upp i lördags kväll när Molly sov hos mormor och morfar. Skönt att passa på när man inte behöver passa pallar och strykjärn utan bara kan fixa på.
I veckan ska jag leta upp en fin stjärna att hänga i fönstret.
Gardinerna fick förresten underkänt av både Anton och min pappa som inte tyckte dom var juliga nog.

Inga kommentarer: