tisdag 23 februari 2010

Ett två tre... klart :-)

Efter att jag skrivit förra inlägget så började det klia i fingrarna och 15 minuter senare var det hela klart ;-)
Blev inte jätte bra gjort så jag ska be mamma att hjälpa mig att göra om det riktigt så jag lär mig.
Men det duger så länge.
Tror nog att jag ska klä om dom andra stolarna med i vaxduk, tänker mig ett svart-vit mönstrat tyg. Vi har ofta barn på besök och då blir det ju kladdigt ;-)
Molly blev i alla fall jätte nöjd och sa "Åhhh" när hon fick se stolen, gullungen!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh säjer jag som Molly...Jättefint..Kram från svärmor

Helena sa...

Vad gullig du är! Kul att du fick till det med kommentarerna :-)
Kramar

Anna sa...

vad fin! vad du är duktig! kram

Jenny sa...

Jättefint! :-) Smart att klä stolarna med vaxduk, nu gav du mig inspiration... /Jenny E