onsdag 15 september 2010

Godsaker

Dom här fina "bakverken" har jag fyndat på Tradera till Molly :-)
Tanken är att hon ska få dom antingen i födelsedagspresent eller i julklapp. Samt ett mini Babell kakfat. Perfekt kakfat till små barn, för det är ju av plast.

Jag tror hon kommer bli väldigt glad, för flera gånger om dagen bjuder hon oss på kaffe, vår fina lilla älskling!!!

I övrigt så har jag ju börjat praktisera på Central Konditoriet här i Brunflo, och jag trivs jätte bra!!! Får även hoppa in extra när dom behöver "riktig" personal. Så imorgon till exempel ska jag jobba eftermiddag/kväll skiftet.

På tisdag nästa vecka är det äntligen dags för ultraljud. Känns som att vi väntat i en evighet på det så det ska bli jätte roligt att få se vår lilla knodd.

Hjärtljuden fick jag höra för första gången i måndags, väldigt känslosamt blev det. Jag har inte riktigt vågat ta till mig allt på grund av dom tidigare missfallen så på nåt sätt var det först då jag verkligen insåg att det ligger en liten bebis där inne på tillväxt.
Visserligen har jag ju känt sparkar ett bra tag men när jag hörde hjärtat blev det på riktigt.

Inga kommentarer: