onsdag 6 april 2011

Vår!! ...åtminstone i fönstret :-)

Nu längtar jag efter den riktiga våren!
Ska bli så skönt när allt grus ute sopas upp och vi kan ta fram Mollys cykel och plantera lite blommor..
Men här uppe i norr är det en bra bit kvar innan man kan sätta ut några blommor. Men vi har i alla fall ofta soliga och fina dagar :-)

Igår hämtade jag och Hanna Molly efter dagis och sen gick jag för första gången ensam ner med flickorna i byn och handlade.
Det gick såååå bra! Förr så ville ju Molly ofta rymma iväg ifrån en och busa en massa när vi var i affärer, men nu märks det verkligen att hon har blivit en stor flicka för hon var jätte duktig!
Vi firade det hela med att Molly fick köpa sig en liten påskkyckling och jag en blomma som Molly fick välja ut några fjärilar till. Jag hade en jätte fin kruka sen innan som blev jätte bra till, nu känns det riktigt vårligt i köksfönstret :-)
Blomman vi köpte

Molly var lite linslus ;-) Hennes nya fotoleende, lite stelt ;-)

1 kommentar:

Anna sa...

gud vad söt hon är och så långt hår hon fått! fin blomma! kramar