tisdag 6 december 2011

Tisdag

Hehehe, visst kan jag skriva så Anna ;-)
Nu får ni allt lite att fundera över!

Denna dagen har varit toppen! Barnen skötte sig jätte bra på kyrkis och sen när vi kom hem kom barnens faster Brita förbi en sväng med lilla vovven Tyke.
Till Mollys stora glädje fick vi passa honom en stund för Brita skulle iväg på ett ärende.
Och både Molly och Tyke var hur duktiga som helst så det var inga problem alls trots att det var första gången han var själv här.

Sen kom svärfar förbi på kvällen och han och Anton fortsatte skruva ihop garderober. Lite till imorgon sen ska det förhoppningsvis vara klart!
Då ska jag "bara" organisera om i alla garderober ;-)
Ska bli underbart skönt när det är färdigt! Min provisoriska garderob har varit en tvättkorg så jag längtar verkligen efter att få ordning på allt igen!

Imorgon blir det dagis för Molly och kanske blir det så även på torsdag. Jag är så trött nu att jag kanske inte orkar kyrkis. Men hoppas på en god natts sömn nu så att vi kan köra på som vanligt!

Inga kommentarer: