lördag 17 mars 2012

Det har börjat klia rejält i fingrarna av sug efter lite förnyelse här hemma!
Är jätte sugen på att pyssla om lite och kanske renovera lite smått...
Har nog bestämt mig för att måla om hallmöblerna till sommarn i alla fall!
Och då passar jag samtidigt på att måla om panelen som har lite små hål och dyl sen dom förra ägarna som jag stört mig på ända sen vi flyttade in.
Det kommer nog bli ett jätte lyft!
Allt i vitt så klart! ;-)
Det blir nog fräscht och fint.

Nu ikväll började jag spreja en korg med vitfärg.
Fick två fina korgar av mamma, men vill ha dom vita istället.
Och när lusten sätter in är det väl bara att köra! Även om klockan är halv tio en lördagskväll ;-)

Nu ska jag ut och spruta på ett nytt lager!

1 kommentar:

Linda F sa...

Heja! =) Får man ett ryck såfår man! Kram