lördag 17 november 2012

Hurra hurra hurra!!!

Nu idag tog jag sista dosen av Kåvepeninet!
Tyvärr mår jag väl egentligen inte så mycket bättre än!?
Stenhårt lock för öronen som inte alls vill släppa. Mr Schenkenberg får sova ytterligare några nätter utan en fru som puffar på honom för att han ska vända sig om..

Molly som väl är den enda som är riktigt frisk här hemma blev precis upplockad av gudmor/faster Emma.
De skulle ut på lite äventyr.
Tur det så vi slipper en snart femårig tjej som springer på väggarna här hemma!
Undrar var hon fått sin rastlösa själ ifrån?! ;-)

Jag tog en slurk Cocillana nyss, så snart lär jag väl släpa mig upp till sängen för att sova bort ytterligare lite av denna dag.

Nu har vi snart haft sjukstuga här i en månad! Med ett litet uppehåll på ca 2-3 dagar i mitten.
Jag får väl bara vara väldigt tacksam över att detta inte var under julen och nyår.

Optimist som jag är ibland hade jag tänkt trotsa sjukan idag och putsa fönstren på övervåningen.
Men det lär inte hända!
Skulle behöva hyra in nån som kunde putsa åt mig för det var nog ett år sen sist det blev putsat här hemma!!!
Snart kommer snön och då lär det ju inte heller hända att jag gör det!

Gaaaah, nu har jag fått så mycket ångest bara att skriva om detta att jag nog ska göra ett försök!
Mollys rum står först på tur.
Wish me luck!!!!

Inga kommentarer: