onsdag 31 mars 2010

Äntligen är dom här igen

Nu har mamma och pappa kommit upp hit igen :-) Jätte roligt!!!
Jag och Molly har haft en underbar dag tillsammans med dom, och det är så roligt när dom är här.
Pappa bjöd mig på en shoppingtur och införskaffade mig en hel del nya kläder inför praktiken.
Det var verkligen välbehövligt, för jag har inga bra kläder för det. Antingen inte tillräckligt fina eller för fina.
Så pappa och jag åkte en sväng till Lindex, och det var faktiskt han som hittade dom bästa grejerna!!!
Är så tacksam för denna presenten!
Sen åt vi middag ihop här hemma och sen åkte dom i förväg bort till deras lägenhet.
Molly och jag kom en stund efter, för Anton skulle mecka med bilen och då slapp vi sitta ensamma hemma.
Fick fint påskris av mamma som hon plockat, så pyntade det innan vi åkte in till stan.
Har ris både i vardagsrummet och i köket.
Känns roligt med helger då vi kan bygga upp lite traditioner och speciella saker som Molly kan minnas om sin barndom.

Här är två bilder från vardagsrummet.


1 kommentar:

Anna sa...

trevligt med besök! och fint påskris! kul med nya kläder det var du värd. saknar dig massor! puss