lördag 17 april 2010

Min lilla ljusstad

Läste ett tips på en av mina favoritbloggar om att Rusta fått in ett ljushus som jag har haft span på länge.
Såg huset nånstans på nätet i vintras och har väntat på att få se det i någon butik. Men jag är nästan aldrig på Rusta så om det inte vore för tipset på bloggen så hade jag missat det.
Dessutom hade det ett väldigt bra pris ;-)
Anton tror att det kommer att sluta med en hel stad här hemma ;-)
Men jag är nästan helt säker på att detta var min sista huslykta.

Nu har jag avslutat första veckan på praktiken med, känns jätte bra att vara igång.
Lite jobbigt när man är ny bara, innan man blir mer självgående.
Nu måste jag ju fråga om var allt finns och vågar inte ta för många egna initiativ. Jag försöker bara att visa att jag vill jobba och vara lagom käck och glad ;-)

Mamma och pappa har åkt hem nu, saknar dom redan hur mycket som helst!
Det händer mycket mera när dom är här och all hjälpen är ju också väldigt skönt att få.
Men det dröjer nog inte lika länge tills nästa gång dom kommer upp.

Nu blir det lördagsmys här hemma när Molly har somnat.

Inga kommentarer: