onsdag 14 april 2010

Ny tillvaro

Igår var första dagen på min praktik på Hamngatan 10 och 12.
Känns så overkligt på nåt sätt, att jag fick den platsen jag helst ville ha. Riktigt flyt :-)
Allt gick bra och dom som jobbar där är jätte trevliga och butikerna vet ni ju redan att jag gillar ;-)
Jag var väldigt nervös så klart, men det gick ändå väldigt bra.
Alla är ju lite ovana och tafatta i början.
Men det gäller ju att jag gör ett bra jobb nu så jag kan få chans att vara kvar länge, och om inte få en tjänst där så åtminstone få bra referenser.
Man kommer ju ingenstans utan det, så jag är jätte tacksam för den här chansen :-)
Nu ska jag göra Molly iordning för dagis, sen kommer mamma hit och går med henne dit bort och kör mig till jobbet sen.
Mamma och pappa har verkligen ställt upp till 200% nu och jag vet inte riktigt hur jag skulle ha orkat och klarat av senaste veckorna utan deras hjälp.
Det är väldigt skönt när nån räcker ut en hjälpande hand utan att man måste be om det.
Tack underbara ni!!!!

1 kommentar:

Anna sa...

gud vad kul för dig detta, du passar perfekt till ett sånt här jobb. hoppas det leder till något mer sen. skönt med föräldrar ibland! puss puss gumman!