torsdag 10 november 2011

Kyrkis

Idag var jag och tjejerna iväg på kyrkis en sväng.
Molly gillar verkligen det så hon brukar ta ledigt från dagis och följa med mig och Hanna. Idag var det nog lite tråkigare för henne dock för det var mest bara massa små bebisar.. Men det finns ju så mycket spännande leksaker att det ändå finns att göra så hon var nöjd i alla fall :-)
Jag tyckte det var roligare än vanligt idag då det var lite fler att prata med. En mamma som hade sin tjej på Mollys gamla dagis avdelning var där med sin lilla babytjej och det var verkligen jätte kul att hon kom! Molly bjöd hit henne och hennes tjejer imorgon så då blir det en liten play-date :-)
Det känns viktigt att få till lek med andra barn även utanför dagis för Molly och att bygga upp ett kontaktnät. Så det jobbar jag på just nu, finns massa goa morsor här på Södergård :-)

Nu slappar vi i soffan och kollar på Bamse film och Hanna sover i min famn, lilla hjärtat!

Inga kommentarer: