tisdag 22 november 2011

Nya kläder

Härom dagen var jag in på Lindex ute i Lillänge och letade efter vantar till Molly (uppenbarligen alldeles för sent för det var väldigt utplockat och fanns inget i hennes storlek) så kikade jag lite på deras rea och hittade dessa underbara kläder!!!
Har tittat på dom innan och nu när det var rea slog jag till! Älskar ugglorna!!!



Dock är jag lite osäker på om det blir ett pyjamas intryck med två delar i samma tyg...

Vad tycker ni? Det syns ju ändå tydligt att det är leggings och inte byxa.


Min gamla krus-tång går varm här hemme nu, Molly älskar att få håret fixat ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, jag vill bara upplysa om att en bild på er dotten blivit stulen och publicerad på http://www.familjeliv.se/hem/semlan1999/barn.php

Anonym sa...

Du anonyma, snälla kan du inte maila mig och berätta hur du upptäckte detta!
Känns väldigt obehagligt!!!
/Helena