lördag 21 april 2012

Endast mamma är vaken...

Är ensam vaken och uppstigen, vet inte när det hände sist!
Visserligen har jag bara förflyttat mig ner till soffan men ändå ;-)

Vi har faktiskt sovit bättre i natt. Ett tag trodde jag att det skulle bli samma cirkus som vanligt, men så somnade hon om.
Och ett tag nu på morgonen så var hon på väg att bli helt vaken men då gjorde jag som när hon var en liten bebis och la henne på mitt bröst och då mös hon och somnade om.
Mitt lilla hjärta som börjar bli så stor redan!

Igår hade vi en riktig toppen dag!
Jag städade lite på förmiddagen och sen vid elva tiden så kom Linda, Jonna och Sigge :-)
Vi åt pannkakor (som Linda fick steka för Hanna var nyvaken och extremt mammig just då) och glass till, och konstigt nog behövde vare sig Linda eller jag tjata på våra tjejer om att äta ;-)
Sen lekte tjejerna på! Hanna var lite sur emellanåt för att hon inte kunde vara med när tjejerna gick upp och lekte.. Men dom busade en hel del med henne här nere med.
Och sen fikade vi ju med. Linda hade bakat en jätte god kardemummakaka! Och så pratade vi så klart om allt och inget :-)

Idag har jag en trevlig date på stan som jag ser fram emot!
Det blir en toppen helg detta!

1 kommentar:

Linda F sa...

Alltid ett nöje att träffa er!! Kramar i massor!