onsdag 11 juli 2012

Hur ska jag ha det?

Det grubblar jag över just nu...
Fortsätta blogga eller lägga ner det?

Ibland är det jätte kul att blogga och jag hinner inte ens med allt jag vill blogga om just då, och ibland finns inte lusten där alls.
Och ibland är det så att det händer så mycket spännande i livet som man ändå inte kan dela med sig av offentligt, eftersom jag ju inte ens vet vilka som är här inne och läser...

Just nu är det en kombo av att jag har brist på lust och att det är så mycket jag inte kan dela med mig av att det blir svårt att skriva.
Sen är det svårt att veta vart man ska lägga ribban, hur mycket av sitt liv ska man visa upp?
Och hur påverkar det andra runt omkring?

Jag tycker det är hemskt hur en del hänger ut andra människor offentligt utan att de själva kan påverka det.
Själv försöker jag att bara dela med mig av det som är positivt, för det kan ju inte ligga vare sig mig, mina nära och kära eller folk i min närhet i fatet!?!?

Sen finns det de som tycker att man då ger en falsk och förskönad bild av sitt liv, men varför ska man vräka ut sin skit inför alla andra?
Negativitet smittar och klibbar sig fast på allt och alla runt omkring. Det är svårt att stå oberörd av det.

Alla dagar är inte bra dagar, men man kan alltid försöka göra det bästa av det man har inför sig.
Sen finns det dagar då det inte går och då får man väl låta det vara så, man kan bara konstatera det.

Vad vill ni läsa om i bloggen? Vad är mest intressant?
Shoppingen, bilder på barnen, inredning eller funderingar?
Det är så mycket lättare när man får feedback :-)

Stor kram till alla er som läser!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såklart du skall blogga tycker alla inlägg är roliga kul med lite blandat av allt! Love you! Anna

Linda F sa...

Jag älskar din blogg!!!
Gillar din mix :))
Kram