torsdag 12 juli 2012

Ronneby....

....here we come!!!
Eller jag och flickorna i alla fall :-)
Det blev bestämt igår, så idag har jag lagat massor med mat till matlådor till älsklingen (som ska vara hemma och jobba jätte mycket) och tvättat och packat kläder till mig och barnen.

Det fick bli så här eftersom Anton har en tid med väldigt mycket jobb framför sig, då är det ju roligare för oss att få vara där nere och träffa alla fina!

Har inte riktigt hängt med i svängarna, men det blir bra det här :-)
Kommer längta ihjäl mig efter Anton, men en tröst är att jag inte hade sett så mycket av honom om vi varit hemma heller.

Packningen får bli så minimal det går, och det vet ju alla som har småbarn hur lätt det är ;-)
Vi klämmer in oss i baksätet i mamma och pappas bil, så det blir bara vagn och kläder vi får med oss. Tur att mamma har kvar en massa leksaker sen vi var små för jag får inte plats att ta med några.
Sen får jag handla lite när vi kommit fram.
Vi blir nere en hel månad!

Nu måste jag fortsätta fixa!

Inga kommentarer: