söndag 23 december 2012

Endast mamma är vaken...

Sitter ensam vaken i soffa och njuter av lugnet!
Älskade små och älskade maken sover! Om en stund när de vaknat och jag ska börja städa och greja så vet jag att vi kommer skälla en del på varandra så jag passar på att känna efter hur mycket jag älskar dom just nu, när det är lugnt ;-)
Är fortfarande rätt dålig, men ingen feber längre i alla fall!
Tror att jag håller på att få bihåleinflammation...
Men nu kan jag äta Sinova i alla fall, och den säger alla ska hjälpa jätte bra mot det! Och sen har jag ju min nässpruta ;-)
Jätte bra, men jätte läskig!

Idag ska det storstädas, sista klapparna slås in, lite mat ska förberedas, granen tas in och kläs...
Lite tvätt ska jag hinna med också.
Men om jag stökar undan allt idag kan vi sen bara njuta under juldagarna, det är lätt värt det!

Nu kommer Molly tassandes nerför trappen så jag ska mysa lite med henne!

Inga kommentarer: