torsdag 27 november 2014

Mvc

Igår var jag iväg på mvc och kollade så allt var som det skulle med mig och lillebror. 
Allt såg bra ut, det enda som var var att mitt järnvärde gått ner men det är ju vad man kan vänta sig så här i halvtid av graviditeten. 
Imorgon går jag in i vecka 20! Det går väldigt snabbt samtidigt som väntan på vissa sätt känns lång. 
Men jag vill verkligen njuta av denna graviditeten och allt det fantastiska kring det för man vet ju aldrig om det blir nån mer gång. 
Jag tycker att jag fått en jättemage men vågen visar att jag inte gått upp nåt ännu. Och det är jag tacksam över! Hoppas att jag inte ska lägga på mig så mycket denna gången heller. 
Livmodern var nu i höjd med naveln och jag fick även lyssna på lillebrors hjärtljud. Han gillade inte riktigt det utan gled undan hela tiden, precis som han gjorde på ultraljudet. 
Det ska bli väldigt spännande att få en liten kille i familjen. Gissar på att vi denna gången får en liten pappa-gris! 

Inga kommentarer: