fredag 21 november 2014

Nu är jag tillbaka!

Nu var det ju nästan två år sen jag skrev sist. Gissningsvis är det ju inte så många läsare som hängt med och väntat på mig under tiden ;-)
Men jag kan ibland sakna bloggandet och ännu mer den fantastiska möjlighet man har att se tillbaka på sitt liv och hur barnen växer och utvecklas.

Sen sist så har vi ju flyttat, vi bor numera i Antons föräldrahem på hans pappas gård. Ett rött hus med vita knutar på landet med utsikt över Storsjön. Här är vi hemma!
Vi trivs jätte bra även om vi bodde bra i radhuset så går det inte att jämföra med den livskvalité vi har här.

Molly har börjat första klass och nu nästan gått färdigt första terminen. Hon har blivit så stor!
Hanna går på dagis och det gick över all förväntan, men så har hon helt otroligt bra fröknar!
Vi har skaffat en hund, äntligen. En lite chihuahua som heter Charlie. Han är en livslång dröm som gått i uppfyllelse.
Och det bästa av allt, i min magen ligger lillebror som kommer i april!

Inga kommentarer: