tisdag 12 januari 2010

Mollys säng

Härom dagen så bytte jag ut Mollys säng täcke och kudde till normal stora.
Innan hade hon täcket och kudden från spjälsängen, men jag tyckte det skulle bli lite mysigare och mer ombonat med större kudde och mer fluffigt täcke.
Och prinsessan verkar nöjd :-)
Kanske mest med den större kudden.
Hon brukar alltid knycka en av mina på morgonen om vi ligger kvar och myser en stund i sängen.


Men jag funderar på att förlänga sängen lite till med den extra madrass delen som följde med sängen. Så slipper jag vika täcket så mycket.
För nu viker jag dubbelt upptill och ett stort invik nere vi fötterna.
Så om sängen blir lite längre så slipper det vara så mycket tjorv.

Hon gillade verkligen påslakanet med kissen på :-)

1 kommentar:

Anna sa...

ser mysigt ut, man vill ju krypa ner själv! kram