fredag 8 januari 2010

Trött prinsessa


Har en väldigt trött prinsessa här hemma som myser under sitt täcke i soffan.
På förmiddagen idag hade vi besök av Linda och Jonna, super trevligt!
Roligt att Molly har en ny kompis att leka med, och dom lekte så bra ihop.
Tycker det är jätte kul att jag lärt känna Linda, en riktigt go tjej :-)
Jag vet ju att det tar ett tag att bo in sig på ett nytt ställe, och fler vänner gör att det blir lättare.
Ullis kom med en sväng och det var lika kul som alltid.
Ikväll ska vi göra Fajitas i ugnen.
Fick det hos Ullis och Johan härom dagen och nu tänkte vi pröva att gör det själva, för det var sååå gott!
Men jag tror tyvärr inte att lillan kan vara uppe så länge till, så jag får snart fixa nån middag åt henne och sen blir det tidig läggning för henne.
Blev ju ingen middagsvila idag trots att hon hade behövt det, men klockan blev för mycket och då hade hon varit uppe halva natten istället. Så då är det bättre att härda ut ;-)

2 kommentarer:

Anna sa...

sötisen! hon är så lik dig! fina ljus med fina texter! kramiz

Helena sa...

Kul att nån säger att hon är lik mig, för annars säger alla bara att hon är så lik Anton.. :-)
Försökte kommentera på din blogg härom dagen, men det funkade inte just då.. Hoppas allt är bättre i alla fall!
Stora kramar