måndag 17 maj 2010

2000

Nu har jag haft över 2000 besökare, mer än jag nånsin skulle kunnat tro!
Faktiskt så är många av dom googleträffar, där folk har sökt på något och på det viset halkat in på min blogg.
Känns jätte roligt att det faktisk finns folk som är intresserade av att läsa det jag lägger upp här, men det hade varit ännu roligare med kommentarer ;-)

Jag har haft lite svårt att definiera vad min blogg ska handla om.
Först hade jag nog mest tänkt att den skulle vara mer inredningsinriktad, men insåg snabbt att jag är för okunnig och för fattig för att kunna driva en blogg bara om det.

Så nu är det väl mest bara en salig blandning.
Jag har varit lite restriktiv med att lägga upp bilder på Molly, är så rädd att det ska sitta nån pedofil och titta in här (har fått en del konstiga google träffar).
Men en vän sa åt mig att inte vara så misstänksam, så nu blir det nog mer av Molly här inne :-)

Jag tycker att det är så meningslöst att bara skriva inlägg om vad jag har hittat på en helt vanlig dag och bara rabbla upp en massa ointressant, så därför blir det kanske inte inlägg varje dag.
Min vision för bloggen är att den ska vara lättsam och rolig att titta in på.

Imorgon kommer jag lägga in ett inlägg om en ny sak jag provat på.
Jag är medlam på Buzzador och har idag fått mitt första paket därifrån.
Nån som vet vad Buzzador är? :-)

Inga kommentarer: