söndag 30 maj 2010

Nya fynd :-)

Idag är det morsdag och jag har blivit fint uppvaktad av Anton och Molly med en ny bok och choklad :-)
Camilla Läckbergs Fyrvaktaren fick jag.
Jag måste vara en av få som ännu inte har läst nåt av henne, så det ser jag fram emot med spänning, alla säger att hennes böcker är så bra!

Min fina mamma ringde jag till på förmiddagen och sen skypade vi en stund.
Som vanligt var det Molly som stod för showen ;-)

Sen gick min snälla älskling med på att åka till Dollarstore.
Jag ville dit för det var ganska länge sen sist och jag tyckte att det kunde bli en rolig utflykt.
Förväntade mig väl mest att bara komma hem med lite bra att ha saker, men jag hittade jätte mycket fint!
Denna gången var verkligen en av dom roligste gångerna där hittillls.
Här nedan kommer några bilder på mina favorit fynd.
Väggorden kostade 50 kronor styck förutom Hem ljuva hem som kostade 100 kronor.
Väldigt bra pris jämfört med vad jag sett dom kosta i andra butiker och på webben.

Den här sitter i vardagsrummet
Så sant!!!
Den här har jag tänkt sätta ovanför Mollys säng
Äntligen en fin fotoram jag kan tänka mig att sätta upp
Här i ska det sitta en bild på vår fina flicka när hon var bebis

Fantastitiska priser verkligen! Är så nöjd med mina fynd :-)
Lite shoppingterapi satt verkligen inte fel just nu då livet har kännts lite tufft ett tag.
Men vi hoppas på att turen vänder nu och att allt går framåt :-)

Inga kommentarer: