måndag 30 januari 2012

Namn?

Är det någon som har nåt bra namnförslag till "Lillan"?
Hennes riktiga namn på stamtavlan är Anemone, men det känns som att vi vill ha nåt enklare tilltalsnamn.
Och Lillan kan hon ju inte heta för alltid ;-)
Mitt förslag var Mimmi för hon har ett så tydligt och fint M i sin teckning i nacken.
Molly tycker hon ska heta antingen Askungen eller Törnrosa ;-)

Förslag som typ Snurran eller Missan går bort.
Men annars vill vi gärna ha bra förslag :-)

Hon är förresten Icys kattunge!
Johanna, som uppfödaren heter, frågade mig direkt om jag inte kunde tänka mig att ta båda, men då var jag inte riktigt beredd på det.
Men jag har märkt att Icy har saknat kattsällskap så då var det på nåt sätt självklart att fråga Johanna om Anemone fortfarande var tillgänglig :-)
Så flyttade hon in i lördags kväll.
Allt funkar jätte bra och hon är så fin och mysig!

Inga kommentarer: