söndag 1 januari 2012

Presenter till Hanna

Julen är knappt över, men jag gillar att ligga flera steg före i planeringen ;-)

Hanna fyller ju 1 år den 18 februari, det är inte klokt vad tiden går fort!!!
Idag köpte jag de sista presenterna till lilla hjärtat.

Jag har spanat på stapelboxarna från Jabadabado, dom är ju underbart fina!
Men det känns som att dom nästan finns i "alla" barnrum...
Så när jag hittade dessa med Barbapapa från Ellos föll jag som en fura ;-)
Tror dom kommer bli mycket uppskattade!
Sen hittade jag detta födelsedagståg på Ellos med, underbart gulligt!!!
Så det får lilla pinglan med :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Någon kommer bli jätte glad tror jag =) Kram Linda

Krissie sa...

Hej!
Vilken fin blogg och stapelboxarna från Ellos var ju jättefina! Så kul med ettårskalas:-) Min lillsessa fyller ett i maj så jag har inte börjat presentjakten än, men blir sugen nu, ska bli så roligt med första kalaset!!