onsdag 22 februari 2012

Frånvaro...

Här är det lite dött just nu...
Har egentligen en hel del att skriva om och visa och berätta, men jag har kraschat lite grann.
Jag vill inte gå in för mycket på nånting här i ett så offentligt forum, men jag har inte riktigt den ork och energin jag behöver just nu.
Tack och lov är mamma här uppe nu och hjälper mig massor och jag tror verkligen att om jag inte fått lite avlastning nu så hade jag snart kraschat totalt på alla sätt och vis!
Jag är så tacksam för mina föräldrar och speciellt min mamma som ställer upp så mycket!
Att ha småbarn är det mysigaste som finns och jag skulle inte byta bort en endaste dag!
Men när jag inte fått sova ordentligt på åtta månader så tar det ut sin rätt på fler sätt än bara trötthet.
Skönt när nån kan se det och hjälpa utan att man behöver be om det!
Nu börjar det vända, och jag börjar få mer ork och mer balans igen. Men det är bräckligt!

3 kommentarer:

Linda sa...

Du finns i mina tankar! Kramar i massor

Maria sa...

Du måste sköta om dig ordentligt.
kram

Helena sa...

Tack fina ni! Det går åt rätt håll nu i alla fall :-)
Kramar till er!