lördag 11 februari 2012

Summering

Har haft en riktigt bra dag!
Försökt att bara vara, och vara lugn och inte stressa och för att vara jag så har det gått riktigt bra :-)

Ikväll har vi haft melodifestival-mys med två av barnens fastrar, jätte härlig kväll!
Men det var helt omöjligt att hålla Hanna borta från alla godsaker fast vi försökte! Tillslut blev det som så att hon varvade några ostbågar med frysta ärtor ;-)
Önskar att jag hade kommit ihåg att köpa hem russin till henne, men det gick ändå väldigt bra med ärtorna.
Hon älskar att sitta och pilla i sig ärtor när jag lagar mat eller diskar.

Molly var i sitt esse här ikväll med både lördagsgodis och snacks, fastar och melodifestival på en och samma gång!
Underbara unge! Hon verkligen älskar helgerna :-)

Nu har övriga i familjen Jönsson lagt sig. Jag väntar ut diskmaskinen och sen blir det sängen för mig med.
Skönt ändå att sitta ensam en stund och bara vara, varva ner och ha det lugnt.

God natt alla fina människor!
Nu hopps vi på en lika bra dag imorgon!

Inga kommentarer: