onsdag 30 maj 2012

Redan onsdag

Här rusar tiden snabbt iväg och jag hinner inte alls med!
Helgen var toppen med bl.a. kyrkisavslutning och lite fix och umgås med vänner mm. Mycket som vi inte heller hann med, men det är bara att inse att så är det i livet.

Är väldigt trött emellanåt och det beror nog mycket på dessa envisa infektioner som aldrig riktigt släpper taget... Det lakar ur mig måste jag säga!
Men nu kommer sommaren och vi är lediga från dagis och alla baciller som finns där, så snart ska det väl vända!

Har så mycket som ska fixas innan vi åker, men lilla bus-fröken Hanna gör att det inte finns mycket tid över ;-)
Klättrar på allt och fingrar på allt! Och en vilja av stål och en rejäl stämma att göra sig hörd med om det inte blir som hon vill ;-)

Ikväll kommer Johanna och ska hjälpa mig att slinga håret och sen hoppas jag att det är klart med det!
Så snällt att hon kunde hjälpa mig, det är ju lite svårt att få till det bra där bak själv.

Nu sover lilla fröken och jag och Lilli pausar på soffan en liten stund.

Ps. Ni glömmer väl inte att tävla? :-)

Inga kommentarer: