tisdag 11 september 2012

Sjuk och tappat lusten...

Är sjuk, dålig i magen och i morse spydde jag... Urk!
Känns inte som maginfluensa för då brukar jag spy som en dåre i över ett dygn och få hög feber.
Kanske är nåt jag ätit eller så reagerar bara kroppen på att jag har svårt att varva ner just nu.

Här på bloggen händer det ju inte för mycket just nu.
Vet fortfarande inte om jag ska fortsätta eller pausa den ett bra tag...

Annars är vi igång med de vanliga rutinerna med dagis tre dagar i veckan för Molly.
Har tänkt att nyttja det mer detta året, dels så hon vänjer sig vid att vara iväg med aktivitet mer regelbundet, och så att jag får en liten paus.
Hanna sover ju fortfarande en stund mitt på dagen och det är underbart med lite tid helt för mig själv!
Älskar mina tjejer mest i hela världen, men känner ibland att jag tappar bort mig lite mitt i all städning, matlagning, tvätt och blöjbyten...
Anton är ju borta på jobb hela dagarna och är hemma som tidigast kvart över sex på kvällen, så det är jag som roddar runt allt i veckorna.
Saknar vännerna i Ronneby! Så härligt i somras att kunna träffas mer än vi gjort på flera år!
Och Anna och Henrik ska ju snart få sin lilla bebis! <3
Vad jag önskar att jag kunde vara i närheten då!

Inga kommentarer: