onsdag 19 september 2012

Vaccination

Idag blir det vaccination av lilla Hanna.
Känns jätte jobbigt, jag avskyr verkligen de där sprutorna för båda tjejerna har blivit så ledsna och febriga av dom :-(
Anton följer med och håller henne när sprutorna ska ges.
Jag hade helt glömt av att vi skulle dit, men som tur var skulle jag skriva upp en annan tid och såg då detta.
Tycker det är så pinsamt om man missar såna här besök.
Ska bli intressant och få se längd och vikt. Hoppas Hanna inte blir för ledsen av allt bara, hon är ju så blyg... Och sen sprutorna på det... Usch!

Idag får jag lite hjälp här hemma på morgonen då Anton är hemma på förmiddagen (inte lönt att åka 8 mil till jobbet och sen hem och tillbaka dit sen igen).
Skönt att bli lite avlöst.
Ska även få hit en tjej som ska köpa ett par vinterskor som tjejerna har haft.
Jag har ju sagt det förr, men jag älskar verkligen köp och sälj sidorna på Facebook! Har gjort massor av bra affärer där :-)

Nu ska jag hoppa i kläderna och starta dagen!
Ha det fint! :-)

Inga kommentarer: