måndag 11 oktober 2010

Att förvandlas till Mimmi Pigg

Igår var vi en liten sväng till Dollar$tore.
Huvudanledningen till det var att en av våra grannar har fått en liten flicka, och då ville jag se om jag kunde hitta en fin present till henne där.

Hoppades på att det skulle finnas kvar såna fina lakan som jag köpte till vår lilla bebis.
Jag köpte det sista med molnen på när jag var där den gången, men som tur var hade dom nu fått in ännu fler :-)
Så lilla Moa får ett lika fint bäddset till vagnen som vår lilla prinsessa kommer att få.
Jag blev så glad att jag kunde få tag i det!

Nu inför Halloween har dom fått in massor med maskerad-kläder.
Vi hittade ett diadem med en stor rosett på. Molly insåg direkt att hon ju skulle se ut som Mimmi Pigg med det på sig.
Hon hade det på huvudet hela tiden i affären och fick ganska mycket uppskattande blickar på sig, men hon blev lite blyg med sötisen ;-)

Jag hoppas att dom ska ha maskerad på dagis i samband med Halloween och då är ju Molly redo.
Vore ju jätte kul för barnen att få vara utklädda en hel dag :-)

Inga kommentarer: