måndag 25 oktober 2010

Vecka 24

Idag har jag gått in i vecka 24 i graviditeten.
Jag tycker att det både går snabbt och långsamt, men det är väl för att längtan är så stor!
Tyvärr är inte hälsan på topp denna gången heller.
Har mycket sammandragningar och är numera sjukskriven. Känns jätte tråkigt då jag trivdes så otroligt bra på kondiset, men man får tänka positivt!
Saker och ting kunde ju ha varit väldigt mycket sämre!
Tack och lov har jag hittills bara gått upp 3 hekto(!!!!) i vikt.
Känns jätte bra, jag hade ju en hel del att ta av sen innan ;-)
Men magen har blivit rejält stor nu, måste ta en bild nån dag snart. Vet ju att det är kul att ha sen även om man inte tycker man är speciellt vacker ;-)

Ikväll badade jag med Molly i badkaret och det var så mysigt!
-"Det är härligt att bada mamma!"

Inga kommentarer: