torsdag 7 oktober 2010

Tvättstugan

Tvättstugan är det projekt som ligger närmast till nu.

Efter installationen av fjärrvärmen blev det i det närmaste akut! Har sökt med ljus och lykta efter en golvläggare som kan hjälpa oss, men än så länge inte fått nåt napp..

Idag har jag suttit och funderat lite på inredningen där inne.
Äntligen ska jag ju få en torktumlare, så jag tänkte ha den tillsammans med tvättmaskinen i en så kallad "tvättpelare". Sen vill jag få in ett städskåp, just nu har vi inget utan dammsugaren och skurhink mm står framme där inne, ser inte roligt ut alls!

Sen vill jag ha ett bänkskåp med plats för diskho och plats för skötbädd, ovanpå det vill jag ha överskåp med mycket plats för tvätt- och sköljmedel, ljus, tvättpåsar, lampor mm.

Har nu hittat bra grejer till allt detta på Ikea, så klart ;-)
Eftersom det bara är till tvättstugan så blir det billigast möjliga. I vitt så klart :-)
Kommer få väldigt mycket bra förvaring med denna lösningen!

Hoppas nu bara att jag snart får tag i en bra golvläggare!!!

Inga kommentarer: