tisdag 5 oktober 2010

Sammandragningar...

Idag har jag varit hemma från jobbet, har haft så mycket sammandragningar.. Började igår morse på jobbet och blev värre framåt natten så det fick bli sjukdag. Har inte lättat under dagen så blir hemma imorgon med.
Och tyvärr verkar det som att Molly börjar bli dålig igen, hon klagar på ont i halsen och när jag tittade efter så var hon svullen. Stackars liten!!!
Men i övrigt är allt bra med oss. Molly trivs väldigt bra på dagis nu och det har börjat en ny flicka där och dom två har verkligen funnit varandra. Känns jätte roligt att se hur bra hon trivs och blommar upp :-)

Anna, magbild kommer snart :-)
Ska passa på att ta en nästa gång jag fixat till mig ;-)

1 kommentar:

Anna sa...

usch låter inte bra med sammandragningar såhär tidigt, vad säger de på mvc om det? hoppas ni piggar på er! pussa molly från mig! ser fram emot magbilden! pussssssss