lördag 21 november 2009

Annorlunda lagårdsdjur



Igår kom det ett nytt paket från Atlas Edition till Molly.
Denna gången var det en hästfamilj med i paketet, förra månaden kom kossorna.
Jag hade först tänkt samla ihop några olika djurfamiljer och sen kanske ge henne allihop i födelsedagspresent nästa år eller vid nåt annat senare tillfälle.
Men så fick hon se hästarna och tyckte att dom var jätte roliga så då plockade jag fram kofamiljen också, och lyckan var total :-)
Jag vet inte hur mycket allihop har galopperat omkring på vardagsrumsbordet idag.
Jag tycker själv att dessa djuren är lite roligare än dom vanliga klassiska plastdjuren som finns i leksaksaffären och som ser likadana ut som dom man själv hade när man var liten.
I varje paket får man en djurfamilj och en bok om djuret. Och i vissa paket får man även några extra grejer.
Vi har bara fått första och andra paketet ännu och dom har varit lite extra välfyllda.
Jag vet inte riktigt hur länge vi ska hålla på att samla för paketen är rätt dyra, 184 kronor med frakt. Men det vore kul att ha några fler.
Speciellt eftersom prinsessan verkar gilla dom så mycket :-)

Inga kommentarer: