tisdag 24 november 2009

Vitaminkick



Jag älskar mitt fruktfat från Koizol, tror att det heter Babell men är inte säker..
Hur som helst så ser det så fint ut i köket med massa frukt :-)
Och det är ju någonting som man verkligen behöver extra av så här under den mörka årstiden.

Jag är sugen på att köpa det lilla fatet till Molly.
Har bett mamma att sy bullar och dammsugare med mera till henne och det skulle ju se så fint ut på ett sånt här fat :-)
Jag tycker att godsakerna fån Bombadill är jätte fina, men tyvärr är dom för dyra för min plånbok då man gärna vill ha fler än kanske bara två stycken.
Då är det tur att man har en mamma som är sömmerska ;-)

2 kommentarer:

Anna sa...

åh vilket härligt fat! och dynan gjorde ju jätte stor skillnad. är fortfarande helt chockad hur stor molly blivit! pusssss

Södralycke sa...

Hej och tack för alla snälla ord om min blogg!

Blir nog jättesött med sydda kakor, på ett sådant fat, de är ju så gulliga - men dyra, perfekt om man har någon som kan sy åt en :)

Gillar ladgårdsdjuren i tidigare inlägg, verkligen häftiga!

Ha det gott, kram Johanna