lördag 7 november 2009

Lördagsgodis

Molly sitter nu och myser i soffan med sitt lördagsgodis :-)
Det är bättre att ta det på dagen istället för på kvällen för då får hon så svårt att sova sen...
Anton har åkt iväg för att handla lite och sen ikväll tänkte jag att jag skulle fixa mysmiddag till oss.
Det var så länge sen vi gjorde extra god mat för bara våran skull, utan att vi har gäster, men nu tyckte jag att det verkligen var på tiden.
Så det blir klyftpotatis och nåt kött och svampsås (gjord på dom egenhändigt plockade svamparna, bör ju smaka extra bra då ;-) ) och en smarrig sallad. Till mig o Molly tänkte jag göra quorn fileer för hon föredrar nog helst det.

Sen hoppas jag att pinglan somnar relativt tidigt ikväll då hon bara tog en snabb powernap innan. Jag o Anton siktar på en myskväll framför teven och Dansbandskampen. Så Svensson ;-)
Nu ska jag tigga en godis av Mollan ;-)

Inga kommentarer: