fredag 20 november 2009

Vardagsrummet

Tänkte passa på att visa hur det ser ut i vårat vardagsrum.
Även om jag vet att en hel del detaljer kommer att ändras dom närmsta dagarna kan det ju ändå vara kul för mina vänner nere från Blekinge att få se hur vi har det :-)

För några dagar sen när jag var på Ica här i byn så hittade jag detta fina ljusfat. I väntan på nåt mer inspirerande så hamnade dessa ljuslyktor från Dollar store där på. (Ljuslyktorna köpte jag för priset 2 för 10 kronor!! Helt otroligt för dom är jätte fina!)



Så här ser det ut från ingången till vardagsrummet.



Den här delen gjorde vi nyligen om. Det har sett ut på lite olika sätt sen vi flyttade in men jag har aldrig varit nöjd.
Men för ett tag sen kom jag på den här lösningen och nu är jag super nöjd!
Byråarna slukar hur mycket som helst och Molly kommer inte åt nåt som hon inte ska ;-)



Våran soffhörna

1 kommentar:

Anna sa...

fint med byråerna och hyllorna och lycktan var jätte mysig!!! ha en trevlig helg! puss