tisdag 1 december 2009

Adentskalender och julbonad

Den här fina adventskalendern har min mamma sytt till Molly.
Tycker att den är otroligt fin och mammas tanke bakom är väldigt härlig. Varje år vill hon fylla kalendern med nåt litet i varje fack.
Eftersom Molly inte kan läsa kan jag ju berätta att den i år är fylld med bitar av Mega Blocks (nåt som Molly är väldigt förtjust i).



Hon har slagit in 24 stycken små paket. Ett till varje dag :-)


Den här fina julbonaden har mamma med gjort till mig. Fick den förra året som var våran första jul i huset.
Jag hatar broderade bonader (undantag finns ju, men dom är extremt sällsynta) så denna som är sydd i lappteknik passade mig perfekt. Tyckte den var jätte rolig :-)



Tycker att min mamma är så otroligt duktig, stort super tack än en gång fina mamma!!!!

Ps. Man kan klicka på bilderna för att se dom i större format.

1 kommentar:

Anna sa...

hon är inte dålig karin! jätte fin! puss