tisdag 8 december 2009

Älskade Molly


Igår köpte jag en barn jul-cd till Molly på Ica.
Idag lyssnade vi på låtarna och dansade loss i vardagsrummet.
Jag ville ju passa på att ta en bild på henne när hon dansade, men det gick inte alls.
Men eftersom jag var så ivrig att få till en osuddig bild på henne så passade hon på att sitta på bordet vilket hon annars inte får..
Men jag fick en bild som inte var suddig i alla fall :-)
Kläderna för dagen hade hon bestämt själv och när hon fick syn på sin älskade katten Jansson body var valet enkelt ;-)
Det är roligt att hennes hår har börjat växa mer och mer, hon har en riktig hockey-frilla just nu ;-)
Hon är så fin och jag älskar henne så otroligt mycket!
Kan inte förstå att hon om bara lite drygt en och en halv vecka är 2 år!
Det är dom bästa åren i mitt liv!!!

Inga kommentarer: